środa, 25 października 2017

001. Introduction

Hello everyone!

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie na tym blogu, gdzie będziemy razem rozwiewać wszelkie wątpliwości co do języka angielskiego. Mam nadzieję, że informacje, które tutaj znajdziecie, pomogą Wam przygotować się do matury, a co ważniejsze, ułatwią Wam komunikację po angielsku. 

Powinnam się chyba przedstawić, więc jestem Stevie i jestem studentką pierwszego roku filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Kocham muzykę, piszę pełno tekstów, gram na gitarze i ukulele.  Angielskiego uczę się praktycznie od zawsze, a korepetycji udzielam od 2013 roku. 

Jeżeli strona się rozwinie, chciałabym robić cotygodniowe livestreamy, gdzie będę Wam tłumaczyć różne zagadnienia. Wszelkie sugestie co do tematów postów możecie zostawiać w komentarzach. Mam mniej więcej zaplanowaną kolejność postów, ale jeżeli będziecie czegoś potrzebowali szybciej, to spróbujemy coś wykombinować.

Z góry uprzedzam, że nie będę odrabiać Waszych zadań domowych. Mogę je natomiast sprawdzić, wystarczy, że podeślecie zdjęcie (w miarę dobrej jakości, pls) na maila.
W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do pisania do mnie maili: englishwithstevie@gmail.com

1 komentarz:

  1. cotygodniowe livestreamy to świetny pomysł! a jako jakiś przypadkowy temat proponowałabym mowę zależną

    OdpowiedzUsuń

Popular right now